miercuri, 23 decembrie 2009

prieteni falsi

De-alungul vietii iti dai seama ca apare si un alt tip de prieteni: prietenii falsi ce doar se dau drept prieteni .Aceste scorpii care imprastie venin in toate partile , care stau la panda gata oricand sa-ti faca rau .Acest tip de "prieteni"sunt doar o specie de invidie,pentru ca inainte de a suferi din cauza lor trebuie sa te intrebi oare de ce fac asta ,iar eu am gasit raspunsul mai repede decat ma asteptam .Asa ca mi-am zis "daca n-as reprezenta o amenintare la adresa lor si daca n-ar crede ca sunt oarecum mai buna decat ei n-ar incerca sa-mi faca rau" .Chiar daca e riscant oarecum folosesc sistemul"tine-ti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape".In viata trebuie sa inveti sa depinzi doar de tine,altfel risti.Am invatat in viata sa lupt pentru ceea ce imi doream si sa nu renunt si dealtfel am invatat ca prietenii pe care ii consideram the best au fost primii ce m-au tradat.Trebuie sa inveti sa mergi mai departe pentru ca acest gen de prieteni nu sunt decat niste capete seci c nu vor ca tu sa ii intreci si sa inveti sa ai puterea de a trece singur peste clipele grele,si cel mai important e sa nu uiti sa te uiti in spatele tau pentru ca oricand cineva va sta sa-ti puna piedica si mai ales nu uita cine a fost langa tine mereu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu