sâmbătă, 23 ianuarie 2010


:Ii dai unui idiot sa paseasca o usa si se crede Dumnezeu!Tare idioti mai sunt unii din administratorii de pe chat-si dak tot am inceput, sa va spun intreaga poveste : a dat cineva mass cu http://www.radio-class.ro/. ,curioasa din fire am intrat pe site.dupa ce am intrat SURPRIZA!!!-VIRUSI PURTATI PE CALEA UNDELOR SONORE-MANELE LA ORIZONT!!!foarte politicoasa din fire :)) am intrebat pe chatu site-ului cum pot sa opresc sonoru ca imi da dureri de cap x-(. adminu handi din nastere mia dat bann pt o ora si zice :"na' sa nuti mai dea dureri de cap",miam facut draci,am intrat mai tarziu si am zis "ii dai unui idiot sa pazeasca o usa ,si se crede dumnezeu, sa suga pula ala care mia dat bann,manelistii pulii mele" si miau dat acuma bann forever :)),oricum ptr un asemenea site ma doare fix in pl-mi se rupe-:::::D=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu