miercuri, 27 octombrie 2010

Pentru ce traiesti cu adevarat?




Unii traiesc pentru a fi saraci,altii pentru bucuria de a trai,de a uri,de a avea masini, lux si case,de a distruge ,de a vedea durerea din ochii celorlalti. Altii traiesc pentru a suferi,pentru a plange,pentru a munci sau pur si simplu traiesc si trec prin viata fara sa le pese de ce pentru ca oamenii se nasc si mor atat de repede..nu mai avem timp nici sa`i plangem nici sa ne amintim de ei...unii sunt tristi altii zambesc si rad din toata inima si altii traiesc doar pentru a spulbera zambetele dupa fete.Eu nu`mi doresc decat mandria de a muri frumos...de la viata nu mai astept nimic ..mi`a dat prea putin din tot ce am cerut si prin cuvinte simt ca nu pot rezuma totul pentru ca sentimentele si senzatiile se intind peste granitele unui vocabular.

Un comentariu:

  1. Acelasi lucru mil doresc si eu sa am placerea, acea placere de a fi mandru ca am murit frumos! Fara grijile altora, fara privirile lor, viata e de gacat daca nu sti sa o traiesti si dupa ce e de cata si esti prost ca e rea u ai facuto sa fie asfel! Ea tia fost data tu trebuie mai departe sa tio traiesti! Deaceia trecuie sa ne punem intrebarea cum traim cu adevarat!

    RăspundețiȘtergere