joi, 9 septembrie 2010

O doza prea mare de optimism poate distruge tot ce ai realizat ,sau ai incercat sa realizezi o perioada din viata ta///cat despre mine..ma intorc la muzica,izolare si la linistea mea artificiala.


Sunt atatea lucruri..mari si mici,indecente si oribil de meschine pe care le savarsim cu totii la fel..dar oamenii nu se deosebesc numai prin educatie si bogatie..ar fi oribil sa fim cu totii la fel...




Eu.... nu recunosc decat realitatile din mine insumi..tot ceea ce este in afara mea nu ma intereseaza..ma invitati sa traiesc in lumea celor morti...eu va poftesc in izolare pe culmi..de ce sa nu aruncam lumii intregi vulgare acelasi dispret?Nu`mi doresc decat mandria de a trai si a muri frumos intr`o splendida izolare.





Au disparut atatea ..prietenii ,dragostea ..bunatatea..cauti .si nu gasesti decat falsitate..bestii in calduri si nevoi ascunse..pot fi numita tampita..dar aleg sa ma feresc de sentimnte pentru a nu`mi arata slabiciunile..asa sunt aparata de suferinta..sunt nebuna ..sadica..si am o minte bolnava..manipulez..joc teatru..cand eram mica mutilam papusi..dar jur ca imi place cum sunt si nu ma schimmb

Un comentariu:

  1. Nu te schimba ramai doar tu cat despre izlare, nu ai cum sa nu stai departe de aceasta lume dar, asta nu inseamna ca faci ceea ce face ea, fi tu insasi si incearca sa depasesti momentele dificile stiind ca sunt doar niste fleacuri trecatoare!

    RăspundețiȘtergere