marți, 28 septembrie 2010

Stiu ca meritam mult mai mult decat am primit

"Merit eu""..este o intrebare ce ne`o punem doar la greu..caci atunci cand primim mult mai mult decat am muncit nu se mai intreaba nimeni.."merit eu tot ce am ?'"..si cateodata primim mai mult decat putem duce..bune sau rele.iar atunci cand sunt prea multe si prea bune...unii din noi chiar avem impresia ca am muncit pentru tot..si luam in deradere tot..nu ne mai pasa...avem totul...avem lumea noastra roz la picioare..iar atunci cand universul nostru se clatina si se prabuseste ne blestemam soarta ...pentru ca nu`i asa?noi nu meritam asa ceva...dar eu stiu ca meritam mult mai mult decat am primit...o stiu!!dar cine nu ar vrea o viata mai buna?poate ..din nou zic..sunt eu nebuna...dar viata intotdeauna mi`a oferit mult mai putin decat am cerut...cresc ..cu fiecare zi..cu fiecare minut si fiecare secunda..si ar parea ca ma schimba timpul////dar n`as putea uita...vremea in care stateam la coltul strazii si cu cine...n`as putea uita nimic...dar m`as putea preface..si as castiga...o alta viata...dar sa fug de probleme...sa le uit...sa nu`mi mai pese...in loc de o confruntare in care as putea da totul pe fata...m`ar transforma intr`o lasa...si ar parea ca nu am incredere in propriile sfaturi...ori tot ce pot face este s`o fut in gura de viata..ca sa`mi dea ce mi`am dorit...sunt niki.fata ce vede clar prin intuneric,pana data viitoare,,;;) ..va dau cea mau dulce privire care sa va`nghete sufletul

Un comentariu:

  1. Uau mi la inghetat asa esta ma nik mereu trebuie sa ne asteptam la mai mult de la viata chiar dac am primit destule nemultumiri de la ea!

    RăspundețiȘtergere