miercuri, 11 august 2010

Cateodata ma intreb de ce simtim nevoia de iubire...ajungem la o varsta si trecem prin viata fiind ai nimanui ,si totusi de ce am avea nevoie de acest concept de iubire cand am trecut prin toate acestea singuri.Unii ne impotmolim in propriile probleme,si intr`adevar nu pot merge mai departe...dar pentru acesti oameni inca mai exista teama.De ce sa inconjuram lumea din jurul nostru cu iubire si incredere,cand stim foarte bine ca ei,toti arunca cu venin in toate partile.Iubim si dam incredere si ne platim singuri suferinta.De ce sa nu ne construim singuri un scut de aparare..Un scut plin de ura,dispret si indiferenta.Iar atunci cand cei din jur te vor vrea la pamant,sa cada in locul tau.Sa lupti pe cont propriu ,pentru ca atunci cand toate armele sunt puse la pamant pentru a vedea ca ai fost lovit de gloantele alor tai ,te transforma inca o data in ceva slab,si lipsit de curajul de a continua razboiul.In viata,cea mai importanta batalie este cea cu tine insuti,si singura lupta pe care sti de la inceput ca o vei pierde oricat te`ai zbate este cea cu destinul.

Un comentariu:

  1. Fiecare nik avem nevoie de dragoste si iubire sufleteasca fara aceste doua lucruri eu as fi lut-o razna de cand sti tu ce mi sa intamplat... daca nu as fi avut iubire din partea celor dragi si as fi dobandit in schimb ura nu as mai fi fost eu. Mie cand mi se intampla ceva grav imi dispare cineva din familie, eu am mare nevoe de multa iubire si afectiune din partea celor din jur!

    RăspundețiȘtergere