luni, 23 august 2010


Mi'am zis ca de fiecare data cand las sentimentele sa iasa afara,devin slaba,si au fost momente in care am dovedit asta,si am incercat sa traiesc crezand ca nu exista dragoste,si de fiecare data cand aparea o urma de speranta alergam s`o prind ca pe o oaza in desert.Iar mi`am luat`o..iar am ramas cu buza umflata..si prin aceasta postare,vreau sa fac un juramant catre mine



Jur ca niciodata ,niciodata nu`mi voi mai calca principiile si orgoliul in picioare,nu iubesc,doar urasc pentru ca`s mandra...nu incercati sa vedeti prin mine,ca sa ajungeti la sufletul meu pentru ca sunt goala pe dinauntru,oricat ati incerca,nu veti auzi decat ecouri

2 comentarii:

  1. Destul de negativista... pune acolo si de la mine un kg jumate de palme pentru cine te-a suparat plus 2 suturi in fund pentru tine ca sa mergi mai departe cu fruntea sus sus. :)) Sunt convinsa ca atunci cand va aparea cineva care sa-ti demonstreze ca merita vei calca putin stramb. Se intampla...
    Oricum sunt convinsa ca ascunzi sentimente frumoase inauntru dar faci bine ca ascunzi. E plin de paparazzi pe la capitala. :))
    Pusi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nik a noastra cea negativista, daca asta te face sa te simpti mai bine indeplineste-ti juramantul!

    RăspundețiȘtergere