joi, 12 august 2010




Draga viata,








Nu cred ca ti`as putea multumi vreodata vreodata pentru toata taria pe care m`ai ajutat sa o capat.Stiu ca de multe ori te`am facut tarfa ,cacat vopsit in roz si te`am cam futut in gura adesea ,dar toate palmele pe care mi le`ai dat au fost cu un scop,si daca acum lacrimile nu mai cad atat de usor esti tu de vina.Mi`ai dat puterea sa merg mai departe chiar si atunci cand nu imi mai ofereai nimic.Te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta,pentru simplul fapt ca ti`a pasat de mine indeajuns de mult incat sa ma faci sa cad ,dar sa ma faci sa stiu sa ma ridic si sa alerg de parca nimic nu s`ar fi intamplat.M`ai tinut in bezna pana la varsta in care ai crezut ca sunt in stare sa inteleg cat de cruda este lumea pe care m`ai adus.M`ai facut sa cred ca exista iubire doar ca sa imi demonstrezi contrariul.M`ai facut sa simt atatea sentimente false ,doar ca mai tarziu sa stiu ca totul este o iluzie.Mi`ai deschis in fata noi orizonturi,iar acum stiu ca unele usi iti sunt inchise doar pentru ca trebuie sa intri pe geam.Mi`ai oferit atat de multi prieteni falsi,doar pentru ca eu sa ajung departe crezand ca am pe cineva langa mine,si sa vad intr`un final ca am ajuns undeva singura,fiind a nimanui,si in drumul meu dand numai de piedici tocmai de la cei ce ma priveau de sus ,in loc sa imi intinda o mana sa pot si eu sa ma ridic.Sunt bine acum,si stiu ca singurul meu prieten tu mi`ai fost.Cand eram atat de distrusa ,m`ai facut sa vad ca un zambet ma face sa vad altfel lucrurile.Te iubesc,viata!!!

2 comentarii:

  1. Cel mai bun prieten al omului a fost viata inca de la inceput! Traieste-ti viata la maxim,cu bune cu rele tu treci peste ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Problema este ca unii nu isi dau seama de asta si vad viata ca un obstacol spre moarte.

    RăspundețiȘtergere