vineri, 20 august 2010

wake up to see that everything is ok


20 AUGUST,3:59...tot aud o voce ce`mi spune "Trezeste`te sa vezi ca totul este bine"..dar refuz sa deschid ochii..cumva imi e teama de aceasta capcana...vreau sa raman in intuneric..doar eu si cu mine..eu si adevarul meu total izolat de adevarul altora...Stau...vorbesc cu timpul..ma joc cu constiinta..abia acum realizez cel mai mare regret ..imi pare rau ca am cautat fericirea intr`un pustiu..Vreau sa ma lamuresc mai bine cine sunt si ce vreau de la viata..stiu ca cel mai greu mi`a fost sa imi aleg prietenii...si asa ..s`au dus pe capete parca rapusi de faptul ca nu m`au putut dobori...ca nu au putut trece de scutul de ura dupa care ma tot ascundeam..Fiindu`mi frica de lumina...nelasand garda jos niciodata,in fata nimanui....Continui sa ma intorc in timp si sa revin..Si merg mai departe fara regrete...capu' sus ..privirea inainte

2 comentarii:

  1. Wake up ,i see that everything is o.k
    The first time in my life
    And now it`s so great

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as zice macar sa ii crapi sau sa ii deschizi pana nu e prea tarziu dar, cu siguranta iti va fi greu la inceput!

    RăspundețiȘtergere