sâmbătă, 7 august 2010

Statusuri funny


Ma uit la luna... te vad pe tine..... ma uit la soare.... te vad pe tine..... ma uit in departare..... te vad pe tine..... DA` da-te dracu din fata mea odata!!!




Daca Curvele Shi Jmecheri Ar Fi Fosforescentzi... Campulung Moldovenesc Ar Fi Las Vegas




!!! 6 adevaruri in viata : 1) nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba . 2) toti idiotii incearca dupa ce citesc asta. 3) primul adevar e o minciuna. 4) zambesti acum pt ca esti un idiot. 5) vei trimite mai departe unui alt idiot. 6) inca mai ai un zambet pe fata ...




m-am gandit la statusu` asta toata ziua






cand eram mai mic si mergeam la nunta, toate babele ma loau de obraz si ziceau - lasa ca si tu urmezi... acum m-am facut mare si la fiecare inmormantare le iau pe babe de obraz si le zic -lasa ca si tu urmezi




Vrei sa te injur? Sa'mi bag inima in pieptul tau,sa'mi sugi sufletul si toata iubirea pe care ti'o port!Sa te omor cu iubirea mea,sa te ia dragostea mea,sa ma fugareasca cu tine.Auzi ? Sti ceva?Ia mai du'te in sufletu meu ca m-ai facut sa te iubesc>:P




un mut ii spune surdului ca orbul a vazut un paralizat fugind!!!!=))=)):)):):D




Ce poti face azi nu lasa pe maine, lasa pe poimaine ca poate nu o sa mai fie nevoie.




A sosit sfarsitul LUMII??Nu te panica!Vino in Romania!!!Suntem cu 50 de ani in urma!!!!




i love youi like youi need youai vrea tu!




Se spune ca inotul slabeste..atunci balenele cu ce au gresit?:)




sti care e culmea zgarceniei ??sa iti ia foc casa si sa dai beep la pompieri =))=))






Daca nu sunt la coada la paine cautati`ma la oua.


Culmea tupeului: Sa te caci la o usa dupa care sa bati si sa ceri hirtie!Culmea culmii tupeului: Sa mai bati o data si sa zici ca nu ti-a ajuns!


M-am trezit LUNI si m-am gandit MARTI sa ma duc MIERCURI la scoala, dar cand am vazut JOI ca vine ziua de VINERI m-am gandit ce sa caut SAMBATA la scoala cand DUMINICA e zi libera! Atentie: respectati programu'!!!


evitati excesul de : teme ,scoala si`nvatat


Orice prost poate şti. Scopul este să inţelegi.



de la beatcarciuma viumerg pe gardde drum ma tiunici un latra nu ma cainenici un rade nu ma omam lasat vaca deschisasi-a iesit poarta pe drum..


In scolile din ziua de azi... profesorii intretin tot mai des raporturi sexuale cu elevii. Profii ne f*t la cap... iar pe noi ne doare`n c*r


A fost odata ca-n povestiA fost la o adicaDin rude mari imparatestiO prea misto gagicaSi era una la babaciSi mandra haimanauaAvea un c*r si niste craciDe te-apuca damblauaSe f**e azi,se f**e maineSe f**e-o saptamanaStateau la coada vagabontiiLa rand ca la smantana



Buna, sunt un virus romanesc, dar din cauza tehnologiei sarace din tara mea nu sunt in stare sa-i fac nimic calculatorului tau. Te rog, fii dragut, sterge un fisier de-al tau si pretinde ca esti speriat.


De ce te uiti asa la mine... cu ochi tristi si goi?... nu crezi c-ar fi mai bine... SAI SCOATEM PE-AMANDOI???


In acest moment 8 700 de oameni se gandesc la sex, 5 400 au facut-o deja, 3 200 urmeaza sa o faca, numai unu sta si se holbeaza la statusuri


Numai obezele nu ma suporta pe mine pentru ca impreuna cu AXION luptam impotriva grasimii


Shi daca viata`i cruda... o pun pe gratar


... Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi??TRAGE si IMPINGE ...

ce face un tigan cand il pui la calculator....... se uita in Recycle Bin........ =))=))


Nuuu! marmota a cazut in ciocolata si a murit in staniol!


Si cum spuneam...cand m-am trezit nu mai dormeam...


I was born intelligent but school destroyed me.


Ca cand aud cucul ca canta Ca cam asa cantam si euCa care din noi, Ca care din voiCa care stie cantecul mai bine:D






Un comentariu:

  1. Doamne ce amuzante sunt! Aia cu A fost odata ca-n povesti.... E luata dupa net! SUnt marfa rau!

    RăspundețiȘtergere