marți, 24 august 2010

nu ma faceti nebuna,sunt doar psihic instabila


"Viata ta e alb si negru ca nu`ti permiti culori in timp ce altii in filmul vietii lor isi cumpara actori".....Si in 2 versuri asta este viata mea..un om simplu ai spune..dar atat de diferit prin gandirea atat de bolnava dar dureros de adevarata..Ai spune ca nu stiu ce vorbesc si ca sunt prea mica in lumea asta mare ca sa am habar de ceva..dar nu ai fi decat unul din atat de multi care inca mai cred in povesti..."Nu este asa cum zici tu ,priveste in jur..nu vezi fluturasii ce se joaca in lumina?Nu vezi dragostea,natura ,fericirea si prietenia care te inconjoara?"..pff:..mai asteptaTi raspunsul? ..desi sunt sigura ca nu ati putea intelege...nu vad nimic din toate alea...vad decat intuneric,ura,poluare,suferinta si nevoi ascunse.Pe scurt:R-O-M-A-N-I-A.Pot fi numita tampita..ma uit in oglinda in ochii mei si imi intorc privirea.Parca nu mai cunosc pe nimeni,vad doar fete straine...nimeni nu mai e la fel..nici eu..nu imi mai amintesc nici de mine..imi amintesc de cand vroiam sa schimb lumea in bine...si tot ce am reusit sa schimb sunt eu...Am vrut sa imi dau palme cand se demola lumea mea iar prietenii se ofereau sa imi dea pumni...Dar e vremea mea sa ma intorc sa ma razbun pe toti ca un strigoi...Paziti`va spatele!!!Nu mai cred in povesti...sunt Niki,fata ce vede clar prin intuneric..

2 comentarii:

  1. Ajungand la o varsta fargeda sa vezi tot ce e rau in aceasta lume nu numai in ROMANIA este destul de bine fiind ca poti trece usor peste ipocriziile oamenilor si poti sa ii citesti ca pe o carte larg deschisa cu aceasta calitate de a vedea lumea in spatele lumii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca razbunarea e o solutie. Incearca indiferenta.

    PS: Romania e superba. Oamenii o strica.

    RăspundețiȘtergere