vineri, 20 august 2010

Imi pare rau ...si imi cer scuze..

-Vreau sa imi cer scuze de la prieteni,ca nu i`am lasat sa ma doboare si sa ma arunce intr`un pustiu..data uitarii....distrusa pe vecie
-Vreau sa imi cer scuze de la soarta,ca nu am lasat`o sa ma calce in picioare
-Vreau sa imi cer scuze de la viata,ca pentru fiecare palma luata nu am lasat sa cada lacrimi aiurea
-Vreau sa imi cer scuze de la dusmani,ca moneda cu care am platit inapoi a fost mult mai mare,dar le multumesc totusi ca s`au dat dusmani pe fata
-Vreau sa imi cer scuze pentru fiecare data cand in loc sa arunc cu venin am stat si am tacut crezand ca ceva se va rezolva


Dar pentru un singur lucru nu imi cer scuze



pentru ceea ce sunt...pentru ca ...jur ca imi place asa cum sunt si nu ma schimb

3 comentarii:

  1. Pento mange ben khaskames
    Muro sheiro tu dirares
    Tes, les, peso khames,
    Sava ome tu mende shashe les
    Ke aba romano jago shavo so
    Tu me gila pano guando microfo-on.
    La shigo ya me kherau,
    Nu ma khana me khamau.
    Kana pe marashedekhau
    Muro ilo la kedau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si nici sa nu o faci. Si nici sa nu mai pui la suflet. (e greu dar mai tarziu vei realiza ce usor este) Si nici sa nu-i mai lasi sa intre in gandurile tale. Si nici sa nu-ti mai amintesti. Doar sa traiesti, sa zambesti, sa uiti, sa ierti, sa speri, sa faci planuri, sa fii inconjurata de sentimente cat mai curate si pline de caldura. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Sti... ar trebui sa nu te mai gandesti la necazurile trecute ar trebui sa te gandesti la prezent si viitor!

    RăspundețiȘtergere