joi, 29 iulie 2010


10:56 P.M...Vad cum toti alearga pe langa mine in aceeasi goana continua pentru faima si avutie.Ei toti nu stiu sa ma asculte..tot ce vreau este sa imi spal pacatele..vreau raspunsuri la intrebari ce le visez noaptea ..sunt momente in care as vrea sa aud din nou glasul prietenilor chiar daca acum stiu ca ei nu exista...Cateodata as fi vrut sa nu descopar toata aceasta realitate..as vrea uneori sa cred ca totul este perfect si ca plutesc numai fluturasi in jurul nostru...fal`fal,fal`fal..iar devin sarcastica dar adevarul este ca nici nu imi mai pasa ..Am atat de multe de spus si atat de putine cuvinte.Incerc sa ma ascund de cosmarul ce se intampla zilnic...dar adevarul este ca toti o facem ..si ne este din ce in ce mai imposibil..Ni se duce viata toata si ne sacrificam visele unul cate unul...pentru ca ne este frica ..realitatea este prea dura ..nu mai avem putere sa dam piept cu ea ..ironia ne loveste intotdeauna in calcai iar noi ne lasam botjocoriti de al nostru destin pentru ca stim ca in lupta cu el pierdem oricum.Realitatea si destinul poate sa ma calce in picioare si le rad in fata ..ii trag flegme intre ochi mortii si mi se rupe in continuare..si daca toti cred ca nu pot trece prin viata fara sa imi pese de nimeni si de nimic doar priviti`ma...uitati`va cum cad si ma ridic la loc..cum viata imi trage palme in continuare iar eu nu fac decat sa ma pis pe ea si cum traiesc pur si simplu..Sunt tot ceea ce vreau sa fiu,sunt niki ,fata ce vede clar prin intuneric

Un comentariu:

  1. Fi cea ce esti, incerca sa streci pe langa prostiea omeneasca fara si fi observata, incerca sa vezi mai departe de nori, incerca sa fi cea ce esti, nu te schimba, viseaza incontinuare! Fiecare avem nevoe de cineva care sa fie aproape de noi si sa ne asculte problemele! Dar, acel cineva a disparut demult din vietile noastre, cel putin in cazul meu. Imi place sa fiu ascultat dar, nu are cine!

    RăspundețiȘtergere