duminică, 25 iulie 2010


12:51 A.M..Aceeasi oboseala continua..Cafeaua nu mai are nici un efect..Totul in jur e atat de cenusiu..atata pustietate...Vad cum in spatele fiecarui zambet se ascunde falsitatea si lacomia .Nu mai pot dormi..iar astea presupun ca sunt doar simple consecinte..tot ce mi se intampla acum e normal..dar mi se pare din ce in ce in mai mult..cateodata cand se lasa intunericul inchid ochii..dar umbrele nu ma lasa sa dorm..Am constiinta incarcata ..dar orgoliul si mandria ma calca in picioare si nu imi permit sa fac ceea ce trebuie..e totul atat de gol in mine incat se aud ecouri..uneori visez cu ochii deschisi dar visele sunt straine de gandul ca va fi bine ..atatea soapte spuse pe ascuns...atatea voci in capul meu..toti vor sa cedez..ma vor la pamant..si se vede asta in privirea lor..dar gandul ca ma voi intoarce sa ma razbun pe toti ca un strigoi ma impinge sa lupt ...Sunt niki ,fata ce vede clar prin intuneric.

2 comentarii:

  1. E prea devreme sa fie prea tarziu
    Gandesc ca trebuie sa fiu sincer
    Altfel ma`ngrop singur de viu
    Imi desenez un curcubeu
    Cand tot in jur e cenusiu
    Ca poate ma trezesc cu el pe cer
    Si stiu ca e prea devreme sa fie prea tarziu

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine ca exista si razbunare in aceasta lume.Acea razbunare care iti da sperante... Ai reusit sa vezi prin intuneric sa recunosti pe cei care se prefac. Traim intr-o lume care e falsa, poarta o masca, acea masca a rului care te impinge spre moarte! Dar, sa nu cazi, TU sa ramai in picioare!

    RăspundețiȘtergere