vineri, 2 iulie 2010

Treci peste suferinta





































Acum cateva zile mi-am dat seama de un lucru:decat sa iti pese prea mult de cei din jur si sa suferi ,mai bine te doare fix in pula de toti .Stiu ca nu e bine sa te dai ceea ce nu esti,dar atunci cand esti bun,adesea lumea te ia de prost.Cel mai bun lucru pe care il poti face atunci cand esti slab este macar sa incerci sa pari dur .Suferinta adesea te intareste chiar daca doare.Simti ca vrei sa pieri,simti ca nu mai vrei,simti ca toti te-au distrus rand pe rand ,ca toti doar s-au folosit de tine ,ca nu mai merita sa iti traiesti viata ,si dintr-o data te ridici din propria-ti cenusa si esti mai puternic ca oricand.Toti te privesc si nu te mai recunosc ..tot ce a mai ramas in amintirea ta este chipul..dar nu mai esti tu ...esti gol in interior ..nu mai ai suflet si traiesti insetat dupa razbunare ,ai ochii goi si cauti razbunarea ca singura solutie de hrana.Ii vrei pe toti morti ...si nu iti vine sa crezi ce ai ajuns..ai o minte bolnava si o placere sadica in a vedea durerea celorlalti ...Si poate ca doar imi imaginez lucruri dar pe scurt asta este viata mea ..ma simt ca un vampir...ma simt din ce in ce mai rau dar traiesc pentru a-i vedea pe cei ce m-au distrus pe mine distrusi ..si tot nu imi vine sa cred ca eu chiar imi doresc suferinta altora ..

Un comentariu: