joi, 15 iulie 2010


Ati luat vreodata o pauza de la tot si de la toate gandindu`va ca pentru un moment toti pot astepta?Ati simtit vreodata teama pana in maduva oaselor ?Ati crezut vreodata ca gandul ca ar fi niste umbre ce va urmaresc nu este doar o iluzie ?Dam de privirea diavolului zi de zi dar nu ne mai e frica ,am trecut prin mult prea multe .Cat despre mine nu imi mai este frica de nimic.Simt doar groaza ,copiii cresc invatand sa urasca si daca se intreaba cineva de unde stiu asta este din cauza ca asa am crescut si eu ..ma intreb de unde am adunat atata ura si nu imi gasesc raspunsul ...nu stiu cum sa ma descarc si fara sa vreau ii ranesc pe cei la care tineam cel mai mult,incerc sa ma departez dar simt cum tot corpul imi ia foc...Simt cum creste pulsul...ploapele imi ard si cateodata cand stau prea mult in intuneric pot gandi clar si daca privesc bine pot vedea ca nu am spatele foarte bine pazit ..si de ce l`as avea ?Nu am fost niciodata un om bun pentru ca asa am ales sa fiu si nu mai este cale de intoarcere.As vrea sa orbesc ..nu mai vreau sa vad cate se intampla in jurul meu ...

2 comentarii:

  1. Traim intr-o lume de durere care ne face sa gandim in acest mod! Necazurile, violentele din aceasta lume, raul care ne paste mereu la tot pasul si tot ce tine de acesta ne face sa o luam razna sa nu mai stim care ne sunt prtietenii, sa nu mai stim ce am avut si ce avem, cum am fost si cum suntem Totul se schimba, nimic nu mai e cum era candva! Nu mai avem aceeas tragere de inima sa ne gandim la fericire, la bucurie ne gandim la tot ce va fi mai RAU! Acest lucru te doare!

    RăspundețiȘtergere
  2. traim intr`o lume`n care nimic nu e ceea ce pare

    RăspundețiȘtergere