joi, 22 iulie 2010

9:54..PM...Somn,oboseala..am atatea pe care le tin in mine..imi ard ochii goi,plini de regrete si suspine ..stiind ca nu are rost incerc sa imi croiesc un drum in viata..tot ce stiu este ca trebuie sa am grija pentru ca poate fi drumul spre moarte...mai stiu ca ma asteapta o viata plina de haos ,palme si gunoi si ca dincolo de monotonia zilnica a vietii mele,ipocrizia si egoismul din jurul meu exista o viata mai buna pe care moartea o aduce odata cu ea.Revenind din nou la ideea ca teama este pentru cei slabi nu gasesc frica in moarte..nici placere..Viata asta m`a invatat tot ce`i mai greu..Am incercat sa fug doar ca sa ajung departe doar ca mai tarziu sa stiu sa dau piept cu problemele,sa calc in picioare etichetele pe care altii mi le`au pus crezand ca sunt o persoana cu totul diferita de ceea ce sunt ,sa o scuip in fata pe cea cu coasa si sa descopar realitatea .Inca nu m`am plictisit de viata..si nu voi parasi pamantul decat atunci cand voi vrea..Nu am uitat niciodata de unde am plecat si oricat de in fata am ajuns m`am uitat mereu in spate.Aud mii de voci susotind ..dar ele nu spun nimic..si cand vreau sa vorbesc nu inteleg ce le zic...Nu sunt singura pe care a cuprins`o realitatea ..si vorbesc despre acei oameni ce nu stiu pe unde sa o ia ..si inconjurati de probleme si panica isi iau viata..dar sinuciderea este doar un gest de lasitate..sau asa il privesc eu..Sunt tot ceea ce vreau sa fiu,sunt niki,fata ce vede clar prin intuneric

4 comentarii:

  1. Asa este! ai si tu dereptate in felul tau! Sinuciderea reprezinta si un geste de lasitate! Sti nik tu ai realizat lumea intrun mod mai daramatic, mai extrem. Dupa spusele tale Happy and nu exista, fericire nu exista, dragoste nicidecum, prieteni doar prefacuti, Tot ce tine de a te simti bine nu exista. Dar eu te intreb acum: Ce exista Inafara de muzica si familie? Si ce poate face fericit un om, ce il bucura?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma ..nu stiu ce poate face un om fericit..poate ca pentru altii exista si happy end..da' in lumea mea asta nu exista ..poate ca alti si`au construit un univers al lor..unul cu totul paralel de realitatea noastra si acolo pot simti dragostea si fericirea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e uni sil construiesc uni nu ! Eu am reusit sa fac parte din ala care si lau construit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Inseamna ca nu traiesti realitatea si uneori e mai bine

    RăspundețiȘtergere