luni, 5 iulie 2010

Va suparati cand va numim tarfe politice calai si mercenari











Ia hai ca imi bag io pula in ea de pace;).Ca nu exista pace,exista doar razboaie,genocid si crime.Pacea este doar o masca la toate cele de mai sus.Daca mi`ati da mie un pistol ati vedea dupa aceea pace .Daca mi`ati da un pistol ati vedea deasemenea cadavre la fiecare colt de strada de parca nu am vedea deja.Batrani ce se lupta cu moartea sunt rapusi de acest sistem bolnav condus de acesti oameni bolnavi cu o minte bolnava.Pe ei nu ii intereseaza soarta noastra,tot ce ii intereseaza este puterea.Se lupta si se sfasie intre ei ca rechinii si pier in lupta pentru faima si avutie.Si se tot vorbeste ca toti ne temem dar cand vom invata ca teama este pentru cei slabi?Mi s-a mai spus ca la 14 ani ai mei am o minte mult prea sadica dar nu sunt decat un copil ce s-a maturizat inainte devreme.Sunt un copil ce a deschis ochii asa cum nu i-a deschis un om matur si a vazut mult mai multe.A vazut ca oamenii au violenta in sange caci doar asa pot supravietui si a mai vazut ca sepiile de la putere ne-au bagat in cap de mici ideea ca nu avem drepturi.Si din partea unui copil de 14 ani va spun ca pentru tot ce ne faceti nu va iertam ,sa va ierte altcineva .

15 comentarii:

  1. Insfarsit sa gasit unom pe acest pamant nenorocit care sa ne repezine, sa spuna lururilor in fata cum sunt ele de fapt. Multumim Nokoleta, multumim ca existi, multumim ca ai avut curajul intr-o lume nenorocita ca aceasta in care ne aflam sa remarci cu durere rahatul dupa acest pamant in care ne chinuim cu rechinii de la putere care ne hranesc doar pu promisiuni aberante despre "cum osa ne fie noua mai bine" care sunt vorbe trase prin cur si apoi servite noua, oamenilor fraieri care am putea sa facem multe daca am vrea cu aceasta lume plina de cacat! Cel mai realist tablou al intregii omeniri in care ne aflam! Dar oare, oare vom reusi sa schimbam lumea plina de rahat in care ne aflam?

    RăspundețiȘtergere
  2. cneva care...


    are tupeul


    sa spuna purul adevar



    si care ar vrea sa lipaie :)))


    asa zisa ''pace''


    multumim


    fey!!!


    :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ia uite`o ma au apucat`o sentimentalismele:)))=))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa dovlecel ,da`le in gura ,nu`i lasa ..fir`ar ai dq de nenorociti:)))=)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai draga ca iti dau eu un pistol ca are sormea destule ..sunt cu apa da te descurci tu :X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ii mai ziceti ma dovlecel k bubuie :)))=)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Al dracu dovlecel ..ba sunteti nebuni la cap:-O..nu vedeti ca e ditamai dovleacu ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Duvleci sunt mamele voastre care au incuracat barbatul cu maimuta ratati de viata ce sunteti! x-(x-(x-(

    RăspundețiȘtergere
  10. nu mai jigniti dovlecelul k nu explodeaza singur:))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Se vede ca nu aveti mancare acasa numai la dovleci va gabditi! =))=))=))x-(

    RăspundețiȘtergere
  12. ce e ma blogu' meu ?CHAT ONLINE ?=))))))

    RăspundețiȘtergere