marți, 20 iulie 2010

nu stiu de ce ma simt mai plina de viata izolata intr`un sicriu


Dupa razboi,noi aliante sunt facute,Si uneori armele sunt puse la pamant pentru a vedea ca ai fost lovit de gloantele alor tai.Viata poate fi ca pe un camp de lupta uneori.Facem totul pentru supravietuire.Am inceput sa scriu ca sa scap de pacate ,tot,de la cosmar pana la vis.Am bilet la clasa intai de vreau sa ajung la Lucifer dar as vrea sa ma inalt sus in vazduh,as vrea sa ajung la cer .Vreau sa stau de vorba cu moartea fiind de viata plictisita.Am fost intotdeauna diferita si nu m`am simtit niciodata ca si cum m`as integra.Ma simt ca o oaie neagra intr`o turma alba si oarba.Pot fi inconjurata de o mare de oameni si tot ma simt singura.M`am desteptat rumegand altfel de iarba si am deschis ochii inaintea tutror vazand mult mai departe.Aud cuvinte ca "Te iubesc" si simt doar o raceala prin oase.Stiu ca cel mai greu mi`a fost sa imi aleg prietenii si mi s`a rupt inima in doua atunci cand m`au tradat.De ar fi sa mor chiar maine as face`o linistita impacata cu gandul ca ma voi intoarce sa ma razbun pe toti ca un strigoi.

30 de comentarii:

  1. Sti ce e bine? ca mai exista moarte. Daca nu ar fi ea am tri in continuare pe acest pamant. Si mai exista speranta ca va exista razbunare!

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca sicriul are aer conditionat. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu acuma arati ca te doare in pula ,ca nu iti pasa si ca nu ai nevoie de prieteni dar cine te cunoaste sa sti ca vede ca de fapt nu este asa.Poate ca ti s`a rupt inima in 2 cand te`au tradat prietenii dat trebuie sa mergi mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai vrea sa mori
    Te trec fiori
    Caci n`ai vointa
    Frate te`imping eu de la spate
    Sa nu te ai pe constiinta

    Asta e de la mine
    deutzu:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Te uiti la prea multe filme horor cu happy end

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce face sarcasmul din om 8-|

    RăspundețiȘtergere
  7. Vrei sa zici ce face bautura din om

    dovlecel..cat ai baut mama?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am baut si io cat am gasit la ma`ta prin bucatarie

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai gasit bautura la cami in bucatarie ?


    oooo,daaaaaa



    la noapte ma duc la cami s`o fut

    RăspundețiȘtergere
  10. vedeti ca vorbiti de mama :-W

    RăspundețiȘtergere
  11. nu vorbim de ma`ta vb de cami


    curvistina mica =p~

    daca vrei vb si de tine /?:>

    RăspundețiȘtergere
  12. Dovlecel nu mai zi de cami :-W

    K numai io si alex avem voie sa vb de cami

    ca numai noi o futem


    noi si inca cateva sute de baieti =))))

    RăspundețiȘtergere
  13. gata ma dracu cu cami :)))=)))



    ca nu e asa de buna



    luati`o pe fi`sa

    RăspundețiȘtergere
  14. ai dracu ce sunteti

    nu aveti ce faceti ?

    RăspundețiȘtergere
  15. ba..io unu'`am


    da diseara

    la cami =p~


    am ce face :))=))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ia zi ma ce ii faci lu cami ?=))))

    RăspundețiȘtergere
  17. N`ai cu ce ..da poti sa te freci de covor daca ai pula prea mica sa futi



    si o ai :)))))

    RăspundețiȘtergere
  18. ba mari :>:>



    dak vreo am io o prietena

    e buna rau

    RăspundețiȘtergere
  19. da`mi id ei



    s`o fut un pik virtual

    RăspundețiȘtergere
  20. si ce dak ?


    sunt pedofil

    nu stiai ?
    ::OO

    RăspundețiȘtergere
  21. a zis k nu vrea

    k e virigina

    si ii e frica

    RăspundețiȘtergere