miercuri, 28 iulie 2010


"Life is what you make it"(viata ti`o faci singur)...cel putin asa se spune..dar soarta imi joaca feste si cateodata cred ca nu sunt doar o gluma personala a lui dumnezeu...ci toata comedia lui zilnica ..Asta a sunat a ironie ..mi s`a mai spus ca sunt prea sarcastica dar adevarul este ca nu`mi pasa de ce crede lumea..pentru ca chiar daca la inceput mi s`a parut greu..chiar imposibil am inavatat sa mi se rupa..sa fiu indiferenta si rece la tot ce se intampla in jurul meu .....am o minte bolnava ..chiar mult prea bolnava si sadica ..dar toate astea fac parte din mine acum..Incredere pentru mine este un concept mitic..nu am incredere in nimeni si ar fi bine ca nimeni sa nu aiba incredere in mine ..vrem o viata noua asta s`a murdarit deja si incercam s`o tot vopsim in roz..dar asa cum spun mereu .."poti pune un frac pe un porc..dar tot porc ramane"...De ce continuam dezamagitor sa ne prefacem ca totul e perfect cand stim prea bine ca nu este asa ...inchid ochii sa uit de tot..si incerc sa gasesc un raspuns la orice intrebare dar aud doar raspunsuri la intrebari ce inca nu s`au pus..nu mai pot spune de mult ca iubesc ..pentru ca urasc cu toata fiinta mea pentru ca sunt mandra ...Sunt tot ceea ce vreau,sunt niki,fata ce vede clar prin intuneric

Un comentariu:

  1. Dumnezeu are un plan cu tine si tu faci parte din el cu bune si rele! Chiar daca viitorul nu mai exista exista prezentul de cacat si lumea in care traim! Ce faci tu cu viata ta, ce impresie dai oamenilor nu conteaza fi tu insati!

    RăspundețiȘtergere