duminică, 18 iulie 2010

Mii de lacrimi,mii de regrete,mii de suspine pentru ceea ce eram si nu mai sunt.Incerc sa ingrop trecutul lasand in urma mea doar o amintire.Incerc sa uit cat am fost de naiva cand am crezut unele vorbe ce acuma sunt doar soapte aruncate in vant si simt cum pe zi ce trece sufletul imi impietreste.Nu mai simt nimic .Nu mai exista lacrimi.Refuz sa imi para rau . Incerc sa cladesc cu totul alta persoana in interior.O persoana noua.O persoana care invata sa nu ii mai pese de nimeni si de nimic.Pentru ca vedeti voi,mi`a pasat si am pierdut..pot sa zic ca am pierdut chiar foarte mult.O persoana demna de respect pentru felul in care da piept cu realitatea si se lupta cu destinul si chiar daca stie ca va pierde cum toti pierdem aceasta batalie nu se da batuta.O persoana care striveste visele si da viata dorintelor .Vreau ca aceasta persoana sa nu ramana doar o fantezie ,vreau sa prinda viata prin mine.Vreau sa fiu ceea ce nu am fost niciodata.Nu mai vreau ca teama sa imi puna piedica ,nu mai vreau sa visez si sa raman cu visele vreau sa lupt pentru tot ceea ce sunt eu ,trup su suflet.Nu mai vreau ca sentimentele sa ma opreasca din joc.Dupa ce ati citit asta,voi ce fel de persoana vreti sa fiti?Si daca nu raspundeti pentru mine,faceti`o pentru voi pentru ca uneori ceea ce esti nu este ceea ce iti doresti.

8 comentarii:

  1. Eu asta sunt si nu o sa ma schimb pentru nimic..rebel ,nesimtit,nepasator dar vezi tu tin foarte mult la cei din jurul meu ..nu lasa teama si esecurile sa te schimbe pentru ca exista sanse sa regreti mai tarziu

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai tot respectul din lume sizaa mea :*:**:

    RăspundețiȘtergere
  3. Respect ai din partea tuturor pentru felul in care sti sa fi o scorpie cu noi si sa ne aduci zambetele pe buze atunci cand suntem cazuti la pamant,distrusi si nu mai avem puterea sa ne ridicam ..asta esti tu si oricum ai fi nu iti vei pierde niciodata un prieten adevarat :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti cea ce esti nu te schimba pentru nimik in lume! Viata merge mai departe traiesteto asa cum vrei, asa cum crezi nu lasa aparentele sa te doboare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sti in ce trebuie tu sa crezi? in tine si restul sa fie uitare, multi te-au ranit prin vorbe respectiv fapte, asa ca te-au facut sa tringi o multime de ura, cu asta ma confrunt si eu cu lumea in care traiesc si mai ales in societatea asta in care respectul a apus demult!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi placi foarte mult


    deoarece ai o personalitate aparte


    nu te lasa nvinsa de vorbele altora



    si ai grija ]


    ca aceasta atitudine


    sa nu te schimbe pentru totdeauna



    si a grija ca sa nu se strice ceva ntre tine si


    restl lumii

    >:D< tbx

    RăspundețiȘtergere
  7. Restu lumii fiind tu sau ce ?=)))

    RăspundețiȘtergere